Boxing day @ Australia 2015

Sedikit coretan boxing day 2015 kat Australia. 

So actually ni first time aku experience boxing day kat sini, so I was like super excited nak tahu apa yang boxing day has to offer? Aku spend 1 hari full kat Melbourne CBD, shopping segala mak nenek. Basically boxing day ni macam Mega Sales la, a day after Christmas or to be exact on 26th December, orang cakap boxing day ni ada sale gile-gile punya sale, tapi honestly bagi aku emmmmm... Takde la murah sangat... Contohnya aku beli kasut Nike Airmax original price 190$, tapi after less dapatla 179$. Kasut boot timberland original price 279$ after less 199$. Tak de la sampai 50% pun kan? Tapi not bad et all la. Total bailout aku haritu lebeh 1000$ hahahaha... Lagi dasyat dari my friend and she's a girl kah3... 

Antara tempat-tempat yang korang wajib serang time boxing day kat Melbourne like DFO Southwharf, DFO Essendon, DFO Moorabbin, MYER, Bourke Street Mall, Emporium Melbourne & Melbourne Central. 

Ha kat bawah aku kongsi sket gambar untuk korang...



Hasil tuaian....

Dah lama mengidam kasut ni, nak beli kat Malaysia tak mampooo 😅



#boxingday2015
#fm

Comments

Popular Posts