Sweet return (after more than a year)...

Hi, good day all bloggers...alhamdulillah setelah lebih dari setahun ak hilang dari dunia 'maya' ni, akhirnya aku muncul kembali....yep, tak sangka juga macam tu lama aku hilang, OMG, kinda busy for the past one year, like serious???? yeah betul lahhh..,working, business itu ini bla bla bla...

Actually since awal tahun 2013 aku memang dah pasang niat nak aktif berblogging, cuma tak kesampaian lagi nak menghabiskan masa mengarang blog ;).. but today, here I am...hihi...I can't believe on how much I have already changed ever since...ada yang baik dan ada yang buruk, macam biasa setiap kali tahun baru menjelma, setiap dari kite confirm ada azam baru, walhal, azam tahun tahun tahunnn lepasnye pon tak terlaksana lagik hehehe....

Aku cuma ada satu azam je setiap tahun, aku hanya berharap kedatangan tahun baru akan menjadiu tahun yang lebih baik buat aku. :). Okay lah dulu setakat ni, aku rasa aku dah boleh menentukan hala tuju blog aku lepas ni hehehe..malam semua.

Comments

Popular Posts